Lønadministration

Med LønAdministration lader du os klare lønarbejdet.

Vi opretter dig i lønsystemet Danløn, som du også selv vil have adgang til.

Hver måned melder du ind om der er nogle ændringer i din virksomheds lønsituation, så sørger vi for resten.

Vi sørger for at der bliver lavet lønsedler på alle dine tilmeldte medarbejdere, at lønnen bliver overført via din bankkonto, og at alle lønindberetninger bliver foretaget til SKAT og vi sørger selvfølgelig også for at det hele bliver bogført korrekt i dit regnskab.

Vi klarer al arbejdet, men bemærk at du selv er ansvarlig for at leve op til eventuelle overenskomster og lignende.

Hvad koster det

Vi tager 149 kr per medarbejder per måned. Derudover charger Danløn 20 kr per lønseddel direkte til dig.

Oprettelse af lønadministration koster 250 kr i opstartsgebyr. (Du kan se bort fra opstartsgebyr, hvis du allerede har en konto hos Danløn).

Ring til os på 91 11 11 97, eller udfyld nedenstående formular hvis du er interesseret i at høre mere om eller tilmelde dig vores lønservice.