DANMARKS BILLIGSTE BOGHOLDER/REVISOR, PRISER FOR ENKELTMANDSVIRKSOMHEDER

Her kan du sammenligne vores fuld service pakker for enkeltmandsvirksomheder. eBogholderen garanterer dig fuld pris- og tilfredshedsgaranti på vores services.

Udover vores standard fuld service pakker, tilbyder vi disse tillægsydelser til enkeltmandsselskaber:

LønserviceVirksomhedsskatteordningen (VSO)Kapitalafkastordningen (KAO)SplitmomsLønsum med ansatte, vedligeholdelse af anlægskartotek, Skattetjek og Ændring af forskudsopgørelse

Her kan du se listen over fuldservice revisor pakker for selskaber.

SE VORES FORSKELLIGE PAKKER FOR ENKELTMANDSVIRKSOMHEDER >>

Som Sølvpakken
+
Udarbejdelse af årsopgørelse Op til 100 transaktioner pr år1) Op til 500 transaktioner pr år1)
udarbejdelse af private Skatteregnskab Alle nødvendige momsopgørelser og -indberetninger 2 timers rådgivning fra vores erfarne revisorer/bogholdere 2)
Indberetning af selvangivelse Kvartalsvis regnskabsoversigt
Gratis brug af vores  app til smartphones Løbende afstemning af banken
Rabat på årsafslutning
(500 kr)
Rabat på årsafslutning
(1000 kr)
Skriftlig kundesupport Telefonisk og skriftlig kundesupport
Gratis brug af vores app til smartphones Bogføring af lønsedler
Personlig Opstarts-samtale   Bogføring Firmabil, Anlægskartotek, Kapitalandele, værdipapirhandler mv.
Book et møde Book et møde

+ Et oprettelsesgebyr på 1.500 kr.

Book et møde

+ Et oprettelsesgebyr på 1.500 kr.

Book et møde

+ Et oprettelsesgebyr på 1.500 kr.

1)

Guld bogførings-pakke: Har du mere end 500 bilag/transaktioner per år, så betaler du herudover 900 kr per  100 påbegyndte bilag/transaktioner.

Sølv bogførings-pakke: Har du mere end 500 bilag/transaktioner per år, så betaler du herudover 1500 kr per  100 påbegyndte bilag/transaktioner.

2)

“Rådgivning” dækker generelle spørgsmål omkring dit regnskab, eksemelvis vedrørende moms-fradragsmuligheder, medtagning af omkostninger, betaling af korrekt skat, indberetningsfrister mv. For de fleste vil den medfølgende rådgivning være tilstrækkelig til at dække deres behov.

Har du brug for mere specifik rådgivning eller ydelser omkring eksempelvis skatteoptimering, budgettering, erklæringer, virksomhedsomdannelse og lignende., vil du altid kunne tilkøbe disse ydelser vores samarbejdspartnere, der har ekspertise på disse områder.

Har du brug for noget specielt?

Det er vores erfaring at for de fleste er behovet for rådgivning koncentreret omkring at kunne få svar på helt konkrete spørgsmål vedrørende momsfradrag og lignende. Og i disse tilfælde vil den medfølgende times rådgivning være tilstrækkelig til at dække behovet.

Der kan dog være tilfælde hvor der er behov for mere omfattende rådgivning, eksempelvis skatte- eller revisionsrådgivning og i disse tilfælde vil det altid være muligt at tilkøbe ekstra rådgivningsydelser efter behov fra vores erfarne rådgivere.

Bare ring 91 11 11 97 og fortæl os hvad dit behov er.